Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
(стаття 30 Закону України "Про освіту")
Виконавчий орган Київської міської ради
РОЗПОРЯДЖЕННЯ №2799 від 30.12.2021
Виконавчий орган Київської міської ради
РОЗПОРЯДЖЕННЯ №2807 від 30.12.2021
Виконавчий орган Київської міської ради
РОЗПОРЯДЖЕННЯ №2795 від 30.12.2021
Структура та органи управління закладу освіти
- Засновник - Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
- Керівник закладу освіти - Качинська Тетяна Володимирівна
- Колегіальний орган управління - педагогічна рада
- Громадське самоврядування в закладі освіти здійснюється на принципах, визначених частиною 8 статті 70 Закону України "Про освіту". Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти є конференція колективу закладу освіти.
Кадровий склад
Загальний аналіз кількісного складу працівників школи
Всього працівників – 104
Директор закладу освіти – 1
Заступники директора закладу освіти з навчально-виховної роботи – 3
Заступник директора закладу освіти з виховної роботи -1
Психолог закладу освіти -1
Учителі – 63
Заступник директора закладу освіти з АГЧ -1
Технічний персонал -26
Лаборант -1
Медична сестра -1
Бібліотекар закладу освіти -1
Склад педагогічних працівників школи за освітньо-кваліфікаційним рівнем
Навчальний рік |
Усього вчителів |
Освіта |
|||
спеціаліст, магістр (вища) |
молодший спеціаліст (середня спеціальна) |
||||
чол. |
% |
чол. |
% |
||
2021-2022 |
69 |
68 |
98.7 |
1 |
1.3 |
|
|
|
|
|
|
Склад педагогічних працівників школи за рівнем педагогічної майстерності
За категоріями: |
2021-2022 |
% |
Спеціаліст вищої категорії |
44 |
63.8 |
Спеціаліст І категорії |
12 |
17.4 |
Спеціаліст ІІ категорії |
5 |
7.2 |
Спеціалістів |
8 |
11.6 |
Всього |
69 |
|
що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
Територія обслуговування ЗЗСО № 317, закріплена за закладом освіти його засновником
(розпорядження Голови Святошинської районної у м. Києві державній адміністрації № 60 від 08.02.2019)
Пр-т Академіка Корольова 24, 24-А;
Вул. Булгакова 2, 2-А, 4, 4-А, 6, 6-А, 8, 8-А, 16,18;
Вул. Симиренка 19, 21, 21-А, 23, 25, 25-А, 27, 29, 31, 34, 34-А.
Вул. Пост-Волинський, 1
Пр.-т Відрадний 52-А
Вул. Маршала Бірюзова
Вул. Трублаїні
Вул. Стратонавтів
Вул. Миру
Вул. 9 Травня
Мова освітнього процесу
Мова освітнього процесу - українська.
НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД на 01.06.2023
Вчитель фізики - 1
Вчитель математики - 1
Асистент вчителя- 1
Соціальний педагог - 1
Логопед, дифектолог (погодинно на корекційні заняття) - 1
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА КОШТОРИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Моніторинг освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти № 317 в 2021-2022 н.р.
Зарахування до ЗЗСО №317 відбувається відповідно до "Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти", затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року №367, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.05.2018 за №564/32016
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами
В школі створені умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
Особам з особливими освітніми потребами освіта в ЗЗСО № 317 надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
Для навчання, професійної підготовки або перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.
Навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тими, що спричинені порушенням розвитку та інвалідністю, у закладі освіти здійснюються за рахунок коштів освітніх субвенцій, державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому, числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.
Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.